من شهريوريم
دخترونه
من شهريوريم

وقتي يك شهريوري سروصدا داره يعني دوست داره،از شهريوري كه ساكت شده بترس يعني پايان...

وقتيــــــــــــــ چشكمات تو چشايــــــــــــ يك شهريوي قفل شــــــــــد...متاسفــــــم كارتــــــــــــــــ تمومهـــــــــ....چون ميتونه با نگاهش كنترل ضربان قلبتـــــــــــــوبهــــــــــــ عهدهـــــــــ  بگيرهـــــ



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت20:48---29 دی 1393
منم شهریوریم... هرچی که گفته واقعیت داره...لایککککککککککک

محمدرضا
ساعت20:47---29 دی 1393
سلامتی هرچی شهریوریییییییییییییییییی برو بالا. نووووووووووشششششششش

leader
ساعت19:59---8 دی 1393
ایوووول به شهریوریها البته اول خودم
پاسخ:مرررررررررررررررررررررسي كه اومدي


Mahdieh
ساعت17:55---20 آذر 1393
اووووووو باباااا اصن شما خوووووب کشتی مارو مثل اینکه یادت رفته اردیبهشت یه چیز دیگست اصن ببین از اسمش پیداس!!! بهشتین این موجودات ذاتا والااا!!
پاسخ:شهريوريا يه چي ديگن


جاوید
ساعت23:25---19 آذر 1393
من مردادیم یعنی اسد شیر
سلطان ماه ها
بیخیال
وبیت خیلی قشنگه


اتوساگلی
ساعت21:21---19 آذر 1393
منم شهریوریم...لایککک برا خودمون لینکت کردم تو هم لینک کن
پاسخ:فداااااااات


سارا
ساعت22:33---18 آذر 1393
چقد از خودت تعریف کردی منم مهریم
مهریا قلب پاک دارن مهربونن بی ریا مهربونی میکنن منطقی اند توی همه چیز عادلانه رفتار میکنن اکثرا مانکن هستند و اکثرا چشم رنگی مث من
پاسخ:مرررررسي واقعا...خخخخخخخخخخ..منم واقعياتو گذاشتم وگفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
سارينا ..